שילוב צילום אווירי בהפקות וידאו, המקפצה שלך

צילום אווירי כיום חלק בלתי נפרד בשוק המסחרי והפרטי. מגוון התחומים שיש דורש צורך בצילומי אוויר שאינו נגמר ובשנים האחרונות ממשיך להתפתח ומרחיב את כמות הפתרונות שזה מקנה בעידן העתיד. למשל, כיום יש שימוש נרחב בצילום אווירי למטרות מעקבי בנייה המאפשר לתת אינדיקציה של תהליך הפרויקט ולהעמיד את קצב הבניה תוך מעקב אחר חריגות בניה בצורה יעילה וקלה יותר. פרויקט מעקב בנייה עם רחפן בתל אביב בנוסף, תחום הנדל"ן חסר גבולות גם בפן השיווקי בעזרת צילומי רחפן, סרטון תדמית שיווקי המשלב צילומי רחפן נותן תחושה מעניינת יותר ומסקרנת יותר לצופה ומקפיצה עוד שלב אחד קדימה בחלק של מכירת הפרויקט או הצגה לקהל היעד של מה שבעל העסק מעוניין לשדר לקהל שלו. סרטון תדמיתי שיווקי מצליח, מכיל המון אלמנטים שהופכים ביחד את הקליפ להצלחה שיווקית ברשתות החברתיות (אינסטגרם, פייסבוק ויוטיוב). אנחנו ניגע ב3 נקודות בסיסיות הדרושות בסרטון התדמית, על מנת שיהיה לכם ברור יותר מה באמת צריך בשביל סרטון מסקרן יותר שיצבור חשיפה גדולה ברשתות החברתיות. 1. תכנון ראשוני – מה הכוונה? תכנון ראשוני דורש בעצם ממך לפני שאתה פונה בכלל לחברה שתרצה לבצע דרכה את סרטון התדמית, לבצע בדק בית בעצם, איזה רשתות חברתיות אתה מכוון את הסרטון, מהו זמן הסרטון הדרוש? מצד אחד סרטון קצר מידי לפעמים לא יכול לספק את הנקודה של מה שתרצה לשדר ללקוח, אך במידה והייעוד של הסרטון מיועד לרשת אינסטגרם, אז סרטון קצר ברוב הפעמים יכול להיות הכי ממוקד לקהל שאתה מכוון אליו. 2. ממה הסרטון הולך להיות מורכב? – בכדי לעשות סרטון תדמית ברמה גבוהה צריך יותר מרק לחתוך כמה קטעי וידאו בעריכה עם שילוב של מוזיקה. הנקודה הזאת מאוד חשובה בשביל שבסופו של דבר, הקהל שאתם מנסים להגיע אליו גם ירצה באמת לקנות את המוצר. אז מה לשלב? צילום וידאו קרקע – צילום וידאו קרקעי הינו נתח גדול בסרטון שאיתו אפשר להראות את הפרטים הקטנים והעיקריים. צילום אווירי – שילוב אלמנטים של צילום אווירי מרחפן מעביר את עוצמת הסרטון לצופה ובעצם מושך את צומת הלב שלו משילוב של מגוון זוויות ותחושת היוקרה של הסרט. קריינות – משתף את הצופה במידע ויכול בהרבה מקרים להכווין את הלקוח למה בעצם התכוון המשורר. גרפיקות – נגיד והצופה רואה את הסרטון, אך ללא שמע קולי, הצופה מיד יכול להבין על מה הסרטון מדבר ובעצם הגרפיקה מקנה לכם עוד שחקן חיזוק ברכישת צומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי הבא שלכם. 3. ליווי של צוות ההפקה – בכדי להשיג את המטרה בצורה הטובה ביותר, צוות ההפקה מלווה את הלקוח מתחילת הדרך שבשלבים אלה מבינים את רעיון הסרטון בצורה קפדנית מאוד ועד שלב פרסום הסרטון. סרטון תדמית לחברת אקזיט אנחנו בסקיישוט צילום אווירי מבצעים הפקות וידאו בשילוב כל האלמנטים הדרושים על מנת למנף את העסק שלך ברמה הגבוהה ביותר. לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר או ליצור קשר בטלפון 052-2687951

תוכן עניינים

שיתוף ברשתות חברתיות

פוסטים נוספים בעולם צילומי האוויר

מדריך לקניית הרחפן הראשון שלך

אוקיי, אז ראית את הרחפנים האלה מעופפים בטלוויזיה, הפיד שלך בפייסבוק מלא בסיפורים עליהם, אפילו ראית אחד על חוף הים. זה רודף אותך- אתה חייב

6 טיפים להשכרת רחפן לצילום אווירי

אתה רוצה להתנסות בהטסת רחפן אבל לא מעוניין לקנות? מעוניין להשתמש בצילום אווירי בסרטי תדמית? לתעד פרויקט באמצעות צילום אווירי? חברות רבות מציעות שירותי השכרה

מזמינים אותך לדבר איתנו