כמה נקודות חשובות במצב צילום D-LOG
בצילום במצב D-LOG מה שהמצלמה עושה, ממקסמת את הטווח הדינמי של קטעי הוידאו. לדוגמא אם אתם מצלמים בתנאי תאורה מאתגרים עם הדגשה חזקה רכיבי צל אתם יכולים לשמור על פרטים רבים יותר מאשר במצב הגדרות ברירת המחדל. בעיקרו של דבר, הוא משמש עבור צלמים סיבה זהה לצילום במצב RAW; שימור נתונים לעומק תמונה גדול יותר. זה מאפשר לך גמישות רבה יותר בעיבוד פוסט והתוצאות מדברות בעד עצמן, כפי שניתן לראות בתמונה הבאה:
יצאתם לשטח וביצעתם צילומי אוויר במצב D-LOG? עכשיו כאשר הצבעים של החומרי גלם נראים לא להיט, אך בקרוב הם יהפכו לכם את הסרט ללהיט אחד גדול.
אז עכשיו עוברים לעולם הנפלא של הגריידינג (GRADING) תחשבו על מצב שבשלב הפוסט אין לכם מספר פרופילי צבע מובנים וכללים אלא אינסוף אפשרויות מותאמות אישית לכל שוט ושוט שצילמתם. בשלב הפוסט בשימוש כל תוכנת עריכה (מומלץ DE VINCHI, אבל גם פרימייר, אפטר ותוכנות נוספות יעשו את העבודה) תוכלו להתאים לכל שוט צילום אווירי שצילמתם את הלוק המדויק והמתאים ביותר לדעתכם כך שהטווח הדינמי מלא ותוכלו לשלוט בו בצורה הטובה ביותר.
אם תצטרכו התייעצות אנחנו סקיישוט צילום אווירי כאן בישבילכם